Órarendünkben szereplő óratípusok:

Mindegyik óránkat ajánljuk mindenkinek, bármilyen gyakorlottsági szinten, mivel a jóga a tapasztalás útja, és mi is segíteni fogunk Téged. Ha teljesen kezdő vagy, illetve még nem jártál nálunk, kérdezz bátran telefonon a 06 20 990 6796 számon. 

A sérülésedről, betegségedről tájékoztasd az Oktatódat! További részletekről érdeklődni és bejelentkezni az Oktatóknál tudsz. 

Az órákhoz szükséges eszközöket biztosítjuk Neked.


Agytorna: péntekenként 18:00-18:45-ig

Ajánlott korosztály: 6-12 éves korig

Fókuszban a készség és képesség fejlesztés. Minden új képesség elsajátításához, minden tanulási folyamathoz szükség van mind a két agyfélteke közreműködésére. Hogy folyamatosan tudjunk olvasni, képesek legyünk színesen megfogalmazni a gondolatainkat, hogy tudjunk helyesen írni, és egyszerre figyelni és gondolkodni, szükségünk van arra, hogy képesek legyünk keresztezni az agyunkban a középvonalat.

A keresztezett mozgásforma segít abban, hogy az addig külön-külön működő féltekék különböző funkciói összehangolódjanak. Így pl az agy egységes információként tudja kezelni a két szembe és fülbe érkező ingereket, valamint a test jobb és bal oldaláról jövő mozgásos és érintéses információkat. A test minden irányú mozgását is koordinálja. Összehangolódnak az érzések a tényekkel, a képek a szavakkal, az időbeni eligazodás a térben való tájékozódással, a kreativitás a logikai gondolkodással, és az ösztönösség a tudatossággal.

Dr. Paul Dennison amerikai tanár által az 1960-as években kikísérletezett, kifejlesztett pedagógiai, terápiás program a Brain Gym (agytorna) feladatai könnyedén végrehajtható egyszerű mozgások, melyek segítségével a két agyfélteke között új összekötő idegpályák létesülnek.

A rendszeresen végzett torna hatására a tanulás könnyebbé, élvezetesebbé válik. A tornát végző gyermek, kreatívabb, kiegyensúlyozottabb lesz.

A két agyfélteke működésének harmonizálására többféle módszert is választhatunk: rajzos gyakorlatokat, mozgásos-egyensúlyi (jóga) gyakorlatokat energetikai korrekciókat, vagy légző gyakorlatokat.

További információ, bejelentkezés: 

Szalay Réka - KinezRéka

06 20 200 3076

kinezagard@gmail.com




Astanga jóga, KEZDŐ, vezetett I. sorozat: keddenként 18:30-19:45-ig, péntekenként 19:00-20:15-ig  

az astanga jóga szerelem első tapasztalásra minden kihívást kedvelőnek, mivel gyakorlása nagy erőfeszítést igényel és komoly elszántságot. A kitartás azonban meghozza a gyümölcsét, a test és a lélek vibrálóan egészségesebb lesz.

Az astanga vinyásza jóga fokozatosan bevezeti gyakorlóját abba, hogy újra felfedezhesse saját magát a legteljesebb mértékben, a létezés minden szintjén, fizikai, mentális és spirituális szinten egyaránt. A hangos udzsáji légzés, az ászanák és a tekintet irányának tudatosítása azaz a dristi gyakorlása révén lehetőségünk van megtapasztalni önmagunkat egy mélyebb egyben magasabb szinten is. A dinamikus jóga irányzatok és az astanga jóga fő jellemzője a vinyásza: a vinyásza szó utal arra, hogy légzés tudatosan összhangban van a mozgással, illetve még jelenti az ászanákat összekapcsoló mozdulatokat. A mozgás és a légzés összhangja és az energetikai zárak, bandák tudatosítása során a gyakorlás alatt intenzív belső hő keletkezik. Ez a belső gyógyító tűz megtisztítja a fizikai testet, stabilizálja, egészségben tartja a hormonháztartást, a váz-és izomrendszert, a belső szerveket, az izmokat és szerveket, kiutasítja a nem kívánt méreganyagokat, így az eredmény egy fénylő, egészséges, erős test lesz.

Ezen kívül: nő a hajlékonyság, az ízületek mozgástartománya, az izmokat erősek és rugalmasak lesznek, a zsír aránya csökken, az állóképesség nő, erősödik a szív és a vérkeringés, nő az életerő, megindul a méregtelenítés, javul a koordináció, az egyensúlyérzék, kialakítja a fegyelmet, a légzés, a bandhák és a drishti összekapcsolásával sikerül a tökéletes koncentráció, kiegyensúlyozottabbá, összeszedettebbé és higgadtabbá válik a tudat, oldódik a stressz, emelkedik az energiaszint.

A kezdő astanga óra 75 perces, ezalatt minden alkalommal megcsináljuk a Napüdvözlet A, és B változatát, egyes álló és ülő pózokat. A fixen végzett gyakorlatok mellett minden órán megismerkedünk egy-egy új ászanával a sorozatból, és az ászanához tartozó vinyászával, illetve a helyes légzéssel. Részekre bontva ismerkedünk az egésszel.

A rendszeres gyakorlók később képessé válnak a sorozat önálló, otthoni gyakorlásra.

További információ, bejelentkezés:

Forró Barbara - Barbi

06 20 990 6796, info@jogavelence.hu


Gerincjóga: keddenként 10:00-11:00-ig

A hatha jóga testtartásaiból kiinduló Gerincjóga olyan mozgásterápia, mely a fókuszt a gerincre helyezi, főként preventív, egy tökéletesen felépített gyakorlás, amely a jóga alapjaira tanít, és amelyhez bármikor visszatérhetünk. Az anatómiai alapmozgásokra épülő gyakorlatsorokkal átmozgatja az egész fizikumot, javítja a testtartást, fokozza az izületi hajlékonyságot, erősíti és nyújtja az izomzatot, testtudat és önbizalom növelő. A megfelelő légzés technikák elsajátításával együtt emésztés és keringés javító, stresszoldó, javítja a relaxációra való képességet és fokozza a pszichikai teherbírást.

A gerinc állapota, az izomerő és a kitartás bármely korban javítható ezért ajánljuk idősebbeknek is, szülés utánra újra mozogni vágyóknak, valamint azoknak, akik esetleg jelentős túlsúllyal küzdenek, és szeretnének javítani közérzetükön, de eddig nem mertek csoportos mozgásformákat kipróbálni, vagy nem volt erejük elkezdeni egy aktívabb életmódot, de életmódváltásukban szeretnének segítséget és motivációt kapni.

További információ, bejelentkezés:

Jakab Erika - Erika

06 20 250 5453.



GTH Training: keddenként 8:30-9:30-ig, csütörtökönként 8:15-9:15-ig

a Gerinc és a Törzs izmainak (mellkas-, hát- és Hasizmok) tréningje. A mai kor ülő életmódot folytató, vagy más miatt rossz testtartást felvett emberének kifejlesztett mozgásrendszer, amely a jóga  eszköztárát használja. Olyan mozgásterápia, mely biztonságos, az anatómiai alapmozgásokra épülő gyakorlatsorokkal átmozgatja az egész fizikumot, fókuszban tartva a gerincet és a törzs izmait. Javítja a testtartást, célja a törzs izmainak megerősítése, hogy a gerinc és a medence tehermentesebbé válhasson, valamint a szétnyílt a hasizom zárása. A mindennapos hátfájdalmakkal és a kismedence izomzatának meggyengülésével élőknek, a köldök-, hasfali-, rekesz -, gerinc- és lágyéksérveseknek, illetve gátizom problémásoknak kiegészítő terápiaként is javasolt. 

Az izomerő és kitartás bármely korban javítható ezért idősebbeknek is ajánlott, kismamáknak szülés előtt preventív jelleggel, szülés után mindenképpen, valamint azoknak, akik esetleg túlsúllyal küzdenek, és szeretnének javítani közérzetükön, de eddig nem mertek csoportos mozgásformákat kipróbálni, vagy nem volt erejük elkezdeni egy aktívabb életmódot, de az életmódváltásban szeretnének segítséget és motivációt kapni.

További információ, bejelentkezés:

Forró Barbara - Barbi

06 20 990 6796, info@jogavelence.hu



Gyermekjóga szerdánként 17:00-18:00-ig

Ajánlott korosztály: 6-12 éves korig 

 Ha szeretnéd, hogy gyermeked egy vidám társaság tagja legyen, csatlakozzon hozzánk! Foglalkozásainkon nagy beszélgetésekkel, játékosan, nevetéssel ismerkedünk a jóga alapjaival, a végén pedig relaxáció segíti az ellazulást. Az órákon a hangsúly a fejlesztő gyakorlatokon van, de természetesen a játék is szerepet kap. Egy elfogadó közegben gyakoroljuk egymás támogatását, az udvariasságot, az összetartást. Célunk egy verseny nélküli közösség létrehozása, ahol a gyerekek ebben az egy órában a virtuális térből kilépve, személyesen találkozhatnak, beszélgethetnek, barátkozhatnak és megismerhetik egymás elképzeléseit.

További információ, bejelentkezés: 

Prohászka Ágnes - Ági

06 20 925 2208

prohaszka.agnes@gmail.com 


Hatha jóga: 

egy teljes rendszer, amelynek a testgyakorlatok, azaz ászanák, a légzőgyakorlatok, a tisztító eljárások és a meditáció is része. A fizikai gyakorláson a hangsúly, az ászanák tárházát szabadon használjuk, az óra felépítése ami adott. Az egyensúly és a harmónia tökéletességét tűzi ki céljául. Vérbőséget okoz: ez a többletvér gyulladást csökkent, átmozgatja a szöveteket, segíti a megújulásukat és beindítja az öngyógyítási folyamatokat. Az egyetlen olyan mozgás, amely leviszi a vérnyomást, és egy sor különleges hatása van a szervezetünk működésére. Nincsenek benne pumpáló mozgások, és azzal, hogy folyamatosan nyújtunk, egy állandó, statikus nyomás jön létre a testben, ami a nyirokkeringést stimulálja, és edzi a nyirokereket is. Így a stimulált nyirokkeringés egyik hatása az, hogy dúsul az ízületi folyadék, és ezzel a Hatha Jóga kiválóan karbantartja, "olajozza" az ízületeinket. De a Hatha Jógával stimuláljuk a belső elválasztású mirigyeinket is, amelyek szintén folyadékot választanak el, s nyugtató hatást fejtenek ki. Átmozgatja a szalagokat, az inakat, és ugyan nem épít hatalmas izmokat, de tónusossá és erőssé teszi azokat. A Hatha Jógának közvetlen hatása van az agyműködésre is, például javul a memóriánk, az összpontosító képességünk és a test-tudat koordinációnk. A Hatha Jóga olyan légzésrendszert alkalmaz, ami pihentet, és szellemi frissességet ad, így azáltal, hogy a Hatha Jóga javítja a légzés technikánkat, természetesen serkentőleg hat az agyunkra is. Valamint a Hatha Jóga gyakorlásának egyik legfontosabb eleme, hogy terápiás hatású, mert minden korosztálynak, minden alkatnak és nemnek megfelel mint mozgásforma, és legyen bármilyen mozgásforma az, amit csinálnánk még a jógán kívül, azt is kiválóan kiegészíti. 

További információ, bejelentkezés: 

a hétfő reggeli órával kapcsolatban: 

Pintér Adrienn - Adri

 06 20 986 6494

pinter.adr@gmail.com ,

a többi órával kapcsolatban:

Forró Barbara - Barbi

06 20 990 6796, info@jogavelence.hu



Kismama jóga: a 12. hetet betöltött várandós hölgyeknek

Mikor egy nő gyermeket vár, teste és lelke nagyon sok átalakuláson megy keresztül. Ezek a történések sokszor megterhelőek és meglepőek lehetnek. A Kismama Jóga biztonságos gyakorlatai segítségével harmonikusabbá és örömtelivé tehetjük ezt a különleges időszakot. A 90 perces gyakorlások során olyan speciális ászanákkal mozgatjuk át magunkat, melyek segítik a test alkalmazkodását a mindig változásban lévő várandósság állapotához. Az alkalmazott testhelyzetek segítik a szükséges izmok megerősítését és egyben rugalmassá is teszik azokat. Kiemelt hangsúlyt kap a gátvédelem. A rendszeres gyakorlás érzelmi stabilitást biztosít, és megtanít figyelni a belső folyamatainkra, ami a szülés során is a segítségünkre lesz. Az órák alatt vezetett meditációban kapcsolódhatunk a kisbabánkhoz, elmélyítve ezzel a kötődést. A légző gyakorlatok fontos szerepet kapnak az órákon, melyek segítenek a fájdalomkezelésben, oldják a félelmet és a feszültséget. Ajánljuk minden olyan kismamának: aki egészséges várandósságra, könnyű szülésre és a szülést követő gyors regenerációra vágyik, aki szeretne érzékeny, gyöngéd és szoros kötődésre alapuló kapcsolatot kialakítani kisbabájával. 

További információ, bejelentkezés:

Szlifka Tünde - Tündi

06 70 772 9009

szlifkatunde@gmail.com



Tini jóga keddenként 17:00-18:00-ig 

Ajánlott korosztály: 12+ 

napjainkban már Indián kívül is számos országban kezdik el a fiatalabbak is gyakorolni a jógát. Az egyre növekvő népszerűség nem véletlen, hiszen a jóga egy komplex fejlesztő módszer mind a test mind az elme számára. A fizikai testnek egy kitűnő gyakorlás, melyben fő cél, az erő és hajlékonyság közötti egyensúly megtalálása. Erősít, ellenálló képességet fejleszt, hosszútávú gyakorlásával általános fizikai jólétet biztosít. Az elme számára segít kikapcsolni, segíthet a fiataloknak új technikát találni a stressz és feszültség levezetésére, miközben testük dolgozik. Segít a helyes légzés tudatosításában, a testtudat alakításában és a relaxáció elsajátításában. 

A tini jóga óra egy 60 perces foglalkozás, ezalatt minden alkalommal csinálunk Napüdvözlet A változatát, egyes álló és ülő pózokat. Részekre bontva ismerkedünk a jóga egészével, mindezt az életkori sajátosságok figyelembe vételével és azt szem előtt tartva, hogy a gyerekek már évek óta napjaik nagy részét az iskolapadban töltik.

Ajánljuk olyan jógás múlttal rendelkező fiataloknak, akiknek már a gyerekjóga nem okoz kihívást, stabilan mozognak "jógaországban", és szeretnének nehezebb ászanákkal is megismerkedni, és várjuk azon ifjoncokat is, akik még nem találkoztak a jógával, de szeretnének megismerkedni vele.

További információ, bejelentkezés:

Forró Barbara - Barbi

06 20 990 6796, info@jogavelence.hu


Quimera Nőies Mozgás és Tánctréning: 

kéthetente vasárnap délelőttre egy remek, táncos edzésforma, mellyel hatékonyan lehet elérni fizikai, mentális és lelki érettséget. A latin-amerikai táncokat kifejezési eszközként, egyedi módon használja; egy új táncstílus, érett szórakozási forma is egyben. Rendkívül magas szintre fejleszti a testtudatot, önmagad és mások mélyebb szinten való megértését. Lehetővé teszi, hogy a saját rendszerét, stílusát mindenki önmaga alakítsa ki, miután erős és stabil alapokat épített ki minden síkon (testi, mentális és lelki). Bármilyen táncstílust vagy mozgásformát képes egyszerűen és természetes módon kombinálni és továbbfejleszteni, és ezáltal harmonikus fúziókat létrehozni.

Őszi időpontok: 11.11. és 25. decemberben a program SZÜNETEL

További információ, bejelentkezés: 

Horváth Réka - Réka

Quimera Nőies Mozgás és Tánctréning, társastánc oktató:

06 20 510 9952

quimeradance@gmail.com


Egyéni terápiák, kezelések:

Minden Oktatónk és Terapeutánk többféle módszerrel dolgozik, a pontos kezelés(ek) a személyes konzultáció alkalmával kerül(nek) beállításra.  Hogy mi mindennel foglalkozunk, azt itt tudod megnézni: Oktatók, Terapeuták


Infraszauna:

Az infraszaunát sokan sokféleképpen használják. A hőmérséklet és a bent töltött idő mindenkinél más lehet. A legelterjedtebb mód, hogy 40-60 °C között, 30-45 percet tölts megszakítás nélkül az infrakabinban. Száraz testtel ülj be meztelenül egy törölközőre, esetleg egy törölközőt a derekad köré csavarva.

Szaunázás után van, aki egyből lezuhanyozik, de van aki megvárja, hogy megszáradjon a teste, lassan kihűljön, és csak utána zuhanyozik. Folyadékot (ásványvizet) mind előtte, mind utána érdemes inni. A megfelelő folyadékbevitel hiányában az infraszauna jótékony hatása csökkenhet.

Csak addig marad bent a kabinban, amíg jól érzed Magad!

Ha az infraszauna ajtaja bezártság érzetet okoz, nyugodtan kinyithatod és használhatod úgy is. Ugyanis nem a belső levegő hőmérséklete a fontos, hanem hogy a bent ülőt érjék a jótékony infrasugarak.

A szaunázáshoz szükséges törölközőket (1 nagyobbat amire ülsz + 1 kicsit a talpaid alá) és a papucsod hozd Magaddal!

További információ, bejelentkezés: 06 30 545 2669 .