Egészségvédelemre fókuszáló, gerincbarát, fejlesztő csoportos óráink, amik bármilyen rendszeres edzés mellé is kiváló keresztedzések 

Esetleges sérülésedről, fennálló betegségedről tájékoztasd az Oktatót!  

Az astanga jóga a hatha jóga legdinamikusabb formája, amely fix gyakorlatsorokból áll, így alkalomról alkalomra ugyan azt gyakoroljuk, mégis minden egyes gyakorlás más és más eredményt ad. A sorozatok (összesen 6 sorozat van) az 5 légzésig kitartott ászanákat sorrendbe állítja, és dinamikus mozgássorral/ vinyasával köti össze, a légzéssel (udzsájí pránájama), a bandhákkal (energetikai zárak) és a drishtikkel (tekintet egy adott pontra szegezése) együtt. Így egy folyamatos, megállás nélküli gyakorlást végzünk. Az astanga jóga kimondottan egy erős fizikai gyakorlás, ami a rendszeres végzéssel hamar meghozza a gyümölcsét, a test és a lélek erős, egészségesebb lesz, megnő az önbizalom. A 6 sorozat egymásra épül, az I. sorozat készíti fel a testet a további 5 sorozatra, ez az alap. A világon nagyon kevesen jutnak el a 3 sorozatig is, így a jógastúdiókban főként az I. és a II. sorozatot tanítjuk. 

Mire számíts? Az I. sorozat erősen tisztító hatású, izzadás fokozó. Biztonságosan, a testalkatnak és az aktuális fizikai állapotunknak megfelelően növeljük a hajlékonyságot, az ízületek mozgástartományát. Az izmok erősek és rugalmasak lesznek, a testzsír aránya csökken, az állóképesség nő, erősödik a szív és a vérkeringés, nő az életerő, megindul a méregtelenítés, javul a koordináció, az egyensúlyérzék, kialakítja a fegyelmet, kiegyensúlyozottabbá, összeszedettebbé és higgadtabbá válik a tudat, oldódik a stressz, emelkedik az energiaszint. Kezdőknek, bizonytalanoknak vezetjük az I. sorozatot, a haladók saját ritmusukban is gyakorolhatnak.

Ajánljuk: 12 éves kortól, nemtől és testsúlytól függetlenül minden kihívást kedvelőnek.

További információ, csoportos órán kívüli magánóra lehetősége: Forró Barbara 06 20 990 6796

Egyéni igények alapján

További információ: Belkovics Veronika +36 70 550 9254

A modern ember olyan életmódból fakadó mozgásszervi problémákkal küzd, amelyeket célzott, tudatos mozgással lehet és kell is kezelni. A Gerincjóga a gerincre és az egészséges gerinchez nélkülözhetetlen más izületekre, izmokra fókuszálva leszűkíti a hatha jógát egy könnyen, biztonságosan gyakorolható eszköztárra azzal a céllal, hogy befogadhatóvá tegye azok számára is, akik még vagy már nem rendelkeznek megfelelő fizikummal és testtudattal. Célja a mozgásszegény életmódból, a sok üléstől, vagy a nem megfelelő testtartásból fakadó mozgásszervi problémák kezelése, a fizikai test helyreállítása, a testtartás javításával. A helyes tartás nem csupán a mozgásszervi problémák elkerülésének alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításának is. A helyes légzés kiemelt szerepet kap az órán, mivel azonnali, közvetlen hatással van az idegrendszerre, a hormonrendszerre, az emésztésre, és az energiatestre. Ha már túl könnyű, vagy többre, "jógásabbra" vágysz, válthatsz a hatha vagy astanga jógára.

Mire számíts? Biztonságosan, a testalkatnak és az aktuális fizikai állapotunknak megfelelően növeljük a hajlékonyságot, az ízületek mozgástartományát. Az izmok erősek és rugalmasak lesznek, nő az életerő, javul a koordináció, az egyensúlyérzék, kiegyensúlyozottabbá, összeszedettebbé és higgadtabbá válik a tudat, oldódik a stressz, emelkedik az energiaszint. Összességében javítja az általános közérzetet.

Ajánljuk: 12 éves kortól, nemtől és testsúlytól függetlenül MINDENKINEK, 50+-osoknak, aktívabb kismamáknak, szülés utáni regenerációhoz, azoknak, akik könnyed mozdulatokkal mozgatnák át Magukat, akik jelentős túlsúllyal élnek, gerincproblémásoknak.

További információ, csoportos órán kívüli magánóra lehetősége: Forró Barbara 06 20 990 6796; Ádám Jakab Erika 06 20 250 5453 

Ha ülőmunkát, vagy egyoldalú munkát végzel, ha kicsi gyermeket nevelsz, és így sokat emelsz, ha szeretnéd megelőzni a gerincproblémák kialakulását, vagy megszüntetni a már kialakult fájdalmakat, ha "klasszikusabb" mozgást szeretnél a jógánál, ez a Te mozgásformád lesz.

Mire számíts? Megerősödnek és aktivizálódnak a gerinc tartásában, működésében résztvevő izmaid, nyúlnak a rövidülésre hajlamos izmaid, mobilizálódnak az izületeid, dolgozunk a gerinc és a test rugalmasságán, és sokat nyújtózunk.

Ajánljuk: 12 éves kortól, nemtől és testsúlytól függetlenül MINDENKINEK, 50+-osoknak, aktívabb kismamáknak, szülés utáni regenerációhoz, azoknak, akik könnyed mozdulatokkal mozgatnák át Magukat, akik jelentős túlsúllyal élnek, gerincproblémásoknak.

További információ és magánóra lehetősége: Wirth Andrea 06 20 354 0872

Egy hatha jóga órán a hatha jóga minden eszközét használjuk, egyszerre végzünk ászanát (testtartás), pránájámát (légzést), mentális gyakorlatokat és relaxációt/meditációt. Gyakorlása erősíti, nyújtja és vitalizálja a fizikai testet, ugyanakkor harmonizálja az energetikai és mentális folyamatokat. Serkenti és támogatja a belső szervek és a mirigyek munkáját, erősíti az idegrendszert, oldja a feszültségeket. Ideális és változatos gyakorlatsor az általános testi és lelki egészség eléréséhez. Sokoldalúsága miatt a leghatékonyabb módszer a helyes testtartáshoz, hatásos módja az izmok és ízületek lazításának, nyújtásának, tonizálásának, a belső szervek masszírozásának, működésük serkentésének. A hatha jóga órák számtalan variációs lehetőséget rejtenek, így nagy teret adnak a fejlődésre, lehet lassabb vagy akár egész dinamikus, az astanga jógához remek előkészítők.

Mire számíts? Biztonságosan, a testalkatnak és az aktuális fizikai állapotunknak megfelelően növeljük a hajlékonyságot, az ízületek mozgástartományát. Az izmok erősek és rugalmasak lesznek, az állóképesség nő, erősödik a szív és a vérkeringés, nő az életerő, megindul a méregtelenítés, javul a koordináció, az egyensúlyérzék, kiegyensúlyozottabbá, összeszedettebbé és higgadtabbá válik a tudat, oldódik a stressz, emelkedik az energiaszint. Összességében javítja az általános közérzetet.

Ajánljuk: 12 éves kortól, nemtől és testsúlytól függetlenül MINDENKINEK, fittebb 50+-osoknak, aktívabb kismamáknak, szülés utáni regenerációhoz.

További információ, csoportos órán kívüli magánóra lehetősége: Forró Barbara 06 20 990 6796

Ha úgy érzed gyermekednél nem szilárdultak meg az iskolai sikeres kezdéshez szükséges alap képességek, akkor használd ki ezt az időszakot, hogy a suli egy nagy kaland legyen, ne pedig görcsös tanulás, és szorongás! 

Mire számíts? Fejlesztőpedagógusként számomra nagyon fontos, hogy minden gyerkőcöt egyénileg, saját képességeihez mérten fejlesszek, így a sulielőkészítő első pár alkalma mindig egyéni képességfelméréssel indul. Ezután egyénre szabott fejlesztéssel, játékosan, de feladattudatot fejlesztve zajlanak az alkalmak. A komplexitása abban rejlik, hogy nagymozgásokat is fejlesztek, erre épül a finommotorika és a részképességek megszilárdítása. Nagyon fontos, hogy amit az ovis nem tud 3D-ben átlátni pl. Irányok, azt a feladatlapon sem fogja tudni, ezért fontos, hogy az iskolaelőkészîtő ne csak feladatlapozás legyen.

Ajánljuk: 6 éves kor felett 

További információ, BEJELENTKEZÉS: Kerékgyártó Dóri 06 20 436 4638

A mozgásfejlődés már az anya pocakjában elkezdődik, és a születés után az első években fejlődik a legintenzívebben. Éppen ezért ez az időszak kiváló táptalajt nyújt az egészséges mozgásfejlődés megalapozására. A mozgás közvetlen és nagyon erős kapcsolatban áll az idegrendszerrel, épp ezért aki mozog, annak az idegrendszere is fejlődni fog. Ezért nem szabad elhanyagolnunk ezt az életkori szakaszt. 

Játszva tanulunk?

A gyerekek élete a játék, játék és játék. Számukra ez jelent mindent. Játék közben érzik magukat biztonságban, játék alatt fejezik ki önmagukat, képezik le egész világukat a saját nyelvükre. A gyerekek játék nélkül nem lennének taníthatók, létezni sem tudnának nélküle. Nem taníthatóak továbbá belső motiváció nélkül, és nem fejleszthetőek, ha ők nem akarják. A legtöbb kisgyerek nehézségekkel küzd, csak úgy, mint a felnőttek, és kevés olyan kicsi van, aki ne akadna el valamely fejlődési lépcsőnél. Én azért vagyok, hogy átsegítsem őket ezeken a nehéz próbatételeken.

Mire számíts? A foglalkozás 60 percén keresztül egy spontán, örömteli játék, olyan játékokkal amire életkorilag készen állnak a gyerekek. A cél, hogy megalapozzuk a mozgás szeretetét egy támogató, barátságos, szeretetteli közegben. A tanulás nálam csak játékos úton valósulhat meg. Nincs semmi, aminek a kicsi ne örülne. Együtt alkotunk, mozgunk, mondókázunk, fejlődünk. Úgy, hogy közben ő semmi mást ne érezzen, csak azt, hogy gyerek lehet, és hogy imád az lenni.

Ajánljuk: 4-7 éves korig

További információ, BEJELENTKEZÉS: Kerékgyártó Dóri 06 20 436 4638

 Ha szeretnéd, hogy gyermeked egy vidám társaság tagja legyen, csatlakozzon hozzánk! Foglalkozásainkon játékosan ismerkedünk a hatha jóga alapjaival, az életkornak megfelelő pózokkal, a végén pedig relaxáció segíti az ellazulást. Az órákon a hangsúly a fejlesztő gyakorlatokon van, de természetesen a játék is szerepet kap. 

Mire számíts? Segít a helyes testtartás kialakításában, védeni a gerincet, kezelni a lúdtalpat, idegrendszeri éretlenség fejlesztésében, fejleszti az érzelmi intelligenciát, segít az érzelmek megélésében, kezelésében, irányításában, kifejezésében, az önbizalmat növeli, kiegyensúlyozottá válik a gyerkőc, segít a helyes önértékelés kialakulásában, a szorongást, feszültséget oldja.

Ajánlott korosztály: 4-7 éves korig

További információ: Kerékgyártó Dóri 06 20 436 4638

A női és kismama jóga a női test és lélek különleges igényeire fókuszál, segíti női mivoltunk teljesebb megélését. Női ciklusunk során hormonjaink folyamatos változásban vannak, és ezzel együtt folyamatos változásban van a kedélyünk, energiaszintünk, nyitottságunk vagy épp befelé fordulásunk. Ez az óratípus épp ezért nagyon megengedő: mindenki a saját ciklusának megfelelő dinamikával merülhet bele az áramlásba. Ennek támogatásaképp nem jellemző a szigorú javítás ezeken a foglalkozásokon. Gyakorlataink az altest energetikai rendszerét állítjuk helyre, megerősítük a gát, hüvely területét, a medence és a has izmait. Lazítjuk, mobilizáljuk és egyben erősítjük a csípőízületet. Egyensúlyba kerül a hormonális rendszer, csökken vagy megszűnik a menstruáció előtti kellemetlen tünetegyüttes (PMS). A helyes légzés elsajátítása is hozzájárul a kiegyensúlyozott hormonális működéshez, az idegrendszer és ezzel az érzelmek stabilitásához. A rendszeres gyakorlás során tudatosulnak a női szervekhez kapcsolódó érzetek, a ciklusunk alatti változások, így ezeket megértve és elfogadva tudjuk önmagunkat is jobban megérteni, elfogadni és befogadóbbá válni az állandó változásra.

Mire számíts? 

* csak nők gyakorolnak
* nincs javítás
* bízz a tested ösztönösségében
* áramolj a saját ciklusod szerint

Ajánljuk: akik a ciklusuknak megfelelően szeretnének gyakorolni, terhesség esetén a 12. héttől.

További információ: Szlifka Tünde 06 70 772 9009

A módszer feltalálója Joseph Pilates, a gyakorlatokat eredetileg az I. Világháborúban megsérült katonák rehabilitációs programjának szánta, később aztán profi táncosok körében is népszerűvé vált, mivel a Pilates edzéssel sérülések nélkül trenírozhatták izmaikat. A program lényege a kontrollált mozgássorozatok és a légzéskoordináció optimális összehangolása, miközben a torna az test egész izomzatát tonizálja, beleértve a test ún. "erőközpontjában" lévő belső izmokat is, amelyek létezését egyébként észre sem vesszük, így azokat akaratlagosan nem is mozgatjuk. Az erőközpont - a has, a hát alsó része, a far, a medence izmai. Minden mozdulat ebből az erőközpontból indul ki, innen áramlik az energia a többi izomcsoport felé. A mozdulatsorok erőközpontból történő tudatos irányításához, szükség van az említett izmok aktiválására. Az első néhány edzésen nagy koncentrációt igényel a helyes légzés, és a belső izmok tudatos aktiválása. Fontos, hogy ez ne szegje kedvünket, mert ha egyszer ráérzünk, a többi gyakorlat már egyszerűvé válik. 

Mire számíts? Képesek leszünk a megfelelő légzéstechnika alkalmazása közben, tudatosan, elkülönítve irányítani az erőközpont izmait, melyek edzésével kiváló testtartás és egyensúlykészség érhető el. A torna rendszeres végzése jótékony hatással van az egész szervezetre. 

Ajánljuk: 12 éves kortól, nemtől és testsúlytól függetlenül Mindenkinek.

További információ: Elek Diána 06 30 350 5236

A legtöbb esetben a derékfájás kiindulópontja a mozgásszegény életmód vagy a helytelen mozgásminták miatt felboruló izomegyensúly. Egyes izmok rövidülnek, az ízület ellenkező oldalán levők pedig megnyúlnak, gátlás alá kerülnek. Ez beszűkíti az ízületek mozgását, és megváltoztatja az azt alkotó csontok helyzetét is, ami a nem megfelelő terhelési viszonyok miatt korábbi kopáshoz vezet. A kieső mozgásterjedelmet egy másik ízület pótolja ki (ami a csípő, hát és váll esetében az ágyéki gerincünk), a gátlás alá került izom munkáját pedig egy másik - vele azonos működést végző - izom fogja elvégezni. A kompenzáló izmokban és ízületekben pedig a túlterhelés fog problémákat okozni. Ez az óra egy gyógytornász által kidolgozott program első lépcsőjének mozgásanyaga, ami az ízületi mozgékonyság fokozását célozza.

Mire számíts? A TripleX Mobility óra célja a normál ízületi mozgástartománynak a visszaállítása mobilizáló gyakorlatokkal, a zsugorodott lágyrészek (izmok, fasciák) nyújtásával, aktiválásával. 

Ajánljuk: nem csak a már derékfájással küzdőknek, hanem megelőzésképpen kortól, nemtől, és testsúlytól függetlenül MINDENKINEK ajánlott.

További információ, csoportos órán kívüli magánóra lehetősége: Heiszig Brigitta (Gitta) 06 30 970 3983

A táncban rejlő ősi energiák felhasználásával igazán eredményesen és élményekkel teli módon fejleszthetjük a test - szellem - lélek harmonikus működését. A tudatosan és jól átláthatóan felépített táncos mozgássorok a teljes testet megmozgatják, mindeközben a zenével együtt történő gyakorlás felszabadító érzése képes elhatolni a lelkünkig.

Nemcsak a mozgáskészletünk gyarapodását tapasztalhatjuk meg, hanem a táncnak, a koncentrációs képességre gyakorolt pozitív hatását is érezhetjük. Az órákon egyaránt helyet kapnak a lágy és erőteljesebb mozdulatok, különböző tánctechnikák tanulása, illetve a rugalmasan, szabadon de stabilan mozgó test kialakítására irányuló feladatok is.

Mire számíts? A táncnyelv elsajátítása olyan eszköztárat biztosít számunkra, amely nagyon jól használható a mindennapi élet során, sportmozgásokban, rekreációs tevékenységekben, de az önkifejezés területén is. Kiváló lehetőséget ad "flow" (áramlás) élmény megélésére.

Ajánljuk: 12 éves kortól minden lánynak és nőnek, táncos előképzettség nem szükséges

További információ: Belkovics Veronika +36 70 550 9254; Nőies mozgás és tánctréning Horváth Réka 06 20 510 9952

Egy szuper óratípus a funkcionális edzéset kedvelőknek! Intenzíz, teljes testet megmozgató, dinamikus és erőfejlesztő, stabilizáló-mobilizáló gyakorlatok sorozata különböző eszközökkel. Egy kiváló kiegészítő edzés is lehet futás, kerékpározás mellett.

Mire számíts? Megerősödnek és aktivizálódnak a gerinc tartásában, működésében résztvevő izmaid, nyúlnak a rövidülésre hajlamos izmaid, mobilizálódnak az izületeid, dolgozunk a gerinc és a test rugalmasságán, és sokat nyújtózunk.

Ajánljuk: 12 éves kortól, nemtől és testsúlytól függetlenül MINDENKINEK, akik szeretik a pörgős órákat, a kihívásokat, és az egész testet fejleszteni szeretnék. 

További információ és magánóra lehetősége: Forró Barbara 06 20 990 6796, Wirth Andrea 06 20 354 0872


Órarend, jegy és bérletvásárlás, bejelentkezés, online órához csatlakozás:

LoveYourBelly hasizom fejlesztő- és regeneráló betanuló tréning, otthoni gyakorláshoz:

Emeletünkön 6 db szobában várunk egyéni foglalkozásokkal:

Testtartás elemzés, mozgásszervi állapotfelmérés, Pre- és Rehabilitáció; Egyéni óra;
Gyermek egyéni TSMT terápia; mozgásterápia;
Tanulási coaching;
Szülés utáni regenerációs program; LoveYourBelly hasizom fejlesztő- és regeneráló betanuló tréning otthoni gyakorláshoz;
Triggerpont kezelés; Kinesiology Taping/ Sporttapping, Köpölyözés; 
Energetikai kezelések; csontkovácsolás;
Masszázsok széles választéka...

Elérhetőségek: Szakembereink